Saturday 11 October 2014

Wedding Dress Midz Couture

Hi pretty ladies..

Anda sedang mencari dress perkahwinan yg comel pada harga berpatutan?

Jom intai2 apa yg saya tengah usahakan ni.

Sekarang saya tengah siapkan wedding dress Midz Couture. Saya design baju dan hiasan manik sekali.

 Ha...Ini Lace kosong dari Jakel Shah Alam. Oleh kerana kosong kita tampal la manik2 untuk kelihatan menyerlah. Manik yg saya gunakan jenama matsuno, glass beads bukan plastik tau. Glass beads akan buat kilauan manik lebih tahan lama.



Kemudian kita tampal lace tu kat dress atau dipanggil patchwork. Baju ni belum siap sepenuhnya sebab tu la gambar sipi2 je, hehe. Nanti dah siap baru saya tunjuk eh.


Baju ni saya buat ala2 vintage style. Warna maroon and beach. Sangat sesuai digaya untuk majlis bersanding atau acara potong kek.


Ribbon ni saya buat sendiri, saya letak di kanan pinggang hadapan supaya kelitahan comel bila anda memakainya.

Ini baru sikit...banyak lagi kerja yg perlu dilakukan untuk menambah seri dress ni. Sementara baju ni belum siap anda boleh request nk buat design manik atau aksesori macamana kat baju ni. Anda boleh pm saya segera 0163385790. Harga boleh runding berdasarkan bajet dan design yg diingini.

Kalau baju ni dah siap nanti saya akan post lagi disini ya.

Ok, nak sambung menjahit. Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment